jävla piss

Just nu tycker jag inte alls om livet. Igår hatade jag livet totalt. Jag ville bort från allt och alla. Bara bara för mig själv. Jag satt i över en och en halv timme på lyrkogården hos min älskade mormor och bara tänkte på livet. Jag försökte hitta meningen till varför jag fortfarande är kvar. Det var så skönt att bara vara helt för.mig själv å prata med mormor. Hon lyssnar och vet hur jag mår och det vet jag. Nu i helgen ska jag bort från vallentuna och vara med min älskade vän johanna och bara skita i all skit. Tack till er som brydde er så mycket om mig igår och förlåt för att jag gjorde er så oroliga. ♡


tack mormor för att du lyssnar.


Kommentarer
sussi

Jag är oxå säker på att mormor lysnar på dej/ oss alla. Fint skrivet. <3

2013-03-24 @ 15:31:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0