Mysig helg !

Förlåt så mycket för så dålig uppdatering! Inte alls meningen men glömmer hela tiden bort bloggen och sen har jag inget internet på in telefon så jag kan inte blogga via den heller. Men i vilket fall som hellst så ska ni få höra om min mysiga helg. I fredags var jag inte i skolan pga en sak som jag inte behöver ta upp här känner jag. Men senare på dagen åkte jag till Johanna i norrtälje och myste lite med henne och Hampus :) På lördagen åkte jag hem och skulle egentligen ha träffat Nathalie men jag hade så ont i magen så jag orkade inte så det fick bli en myskväll med mamii istället :) Under Earth our ( stavning? ) så satt jag och mamma och myste med levande ljus och kortspel. Blev lite nostalgi spel, 500 och 15 kort! Ni kanske inte vet vad det är för kortspel men det vet iaf jag ;) Det är spel som vi alltid brukade spela med min älskade mormor ♥ 
Nu ska jag försöka få i mig lite mat och kolla på tv :) Hörs senare! ♥


Kommentarer
sussi

Vad mysig helg du haft, Jag kan tänka mej att mormor satt och skratta och myste med er :) puss <3

2013-03-24 @ 15:32:47
Maddiie

Kikar in och önskar dig en fin söndag :)

2013-03-24 @ 17:30:18
URL: http://maddiie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0